onsdag 7. januar 2009

Scrappemania

Gratulerer så mye til Scrappemania med 5 nye designere på laget !
Scrappemania er en flott utfordringsblogg med kjekke oppgaver og premier.

Jeg har ikke hatt tid å være med på så mange av utfordringene deres, men jeg er innom der nesten hver dag :)

Her er bildet av scrappesnopet vi kan vinne :)





https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh6REeti21w51R81b4vW6EwmRggP4EGKzAvlhOUyOirwpd8JuCBXiExc1JL017d5J5Ut8cyvlKErYCqvHonr6nd7m_1IiS2YxYRUbDH4MvCCFrK5IMHhKby1Eqlb-beV5XcxGVGv1KH5sw5/s1600-h/ScrappeMania+Scrappesnop+Mini.JPG

Gleder meg til å følge med Scrappemania videre i 2009 !

6 kommentarer:

Scrappelise sa...

Hei Elisabeth! Lister meg inn en bitteliten tur... Selv om du skriver at det er en privat blogg, jeg har så lyst til å ha deg på blogglisten min og besøke deg her av og til. Savner kontakten med deg. Det er blitt fint lite kontakt med mine cyber- og scrappevenner det siste året. Ønsker deg en fin dag! Klem -)

Gine sa...

Hei hei vennen,,,bare tittr fort innom Klemmer fra oss her

Gine sa...

hei hei...har en liten utfordring til deg i bloggen min

Bruden sa...

Hei, hei, Elisabeth! Jeg har også en utfordring til deg i bloggen min :) Det er vel gjerne den samme som Gine - ettersom jeg fikk av henne! :p Stor klem til deg!

Bendichte sa...

Har enda ikke prøvd meg på Scrappemanias flotte utfordinger.
Er så mye annet som skjer - tien strekker ikke til.
Bare innom for å takke for herlige vitser - ler så tårene triller og videresender de. Fortsett med det!
Ha en herlig week-end!
Klem B.

Gine sa...

hmmmm....snart på tide med en liten update her :lol;

Ha en super dag og takk for alle de gode morgen latterene =)